محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

محمد طاها خوشبوترین گل دنیا

بدون عنوان

1391/7/22 17:19
136 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی ما یک ماه دیگه بدنیا میادلبخند

 

سلام به همه ی دوستای خوبمون ,روزای آخر انتظار داره سپری میشه چقدرم سخت میگذره هر یه روزش اندازه یه ماه میگذره,بعضی ها میگن بعدا که نی نی شیطنت کنه اون وقت حسرت این روزا رو میخوری و میگی کاش تو شکمم بود ولی من هر چقدر هم که اذیت کنه بازم ترجیح میدم بیرون باشه تا توی شکمم,ببخشید من قبلا هم گفته بودم که نویسنده خوبی نیستم ایشالا بعدا که نی نی اومد حرفای زیادی برای نوشتن هست و البته همراه با عکساش ,امیدوارم هر جایی که هستین خوش و سلامت باشین

خدانگهدارتون.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمــــــــــ❤ـــــــــــه مهتــــــــ❤ـــــــــاب
27 مهر 91 9:40
عمه به فدات عزیییییییییییییییییییزممممممممممم
کی بشه عکساتو ببینم خوشگل مــــــــــــــــــــــن


سلام عمه جون ممنون که به ما سر میزنی بابایی که وقت نداره مطلب بنویسه مامان هم که شمکش گنده شده نمی تونه با لپ تاپ کار کنه اما قول میده بعد از اینکه اومدم جبران کنه
راضیه(دختر عمو)
5 آبان 91 11:56
سلام عیدتون مبارررررررررررک
@عمه مرضیه جون@
10 آبان 91 8:24
سلااااام خانومی.دلم خیلی براتون تنگولیده. منم دل تو دلم نیست تا ببینمتون.انشااله که این ماه اخر هم به خوبی سپری میشه. مواظب خودت و نی نی باش
رضوان(خواهر دختر عمه بابایی)
24 آبان 91 21:35
کلی منتظر این گل پسریم آمارشو از عمه مجبوبه گرفتم ...بابا کلی منتظر اومدنشین.کاشکی تا من هستم به دنیا بیاد ببینمش....چه جیگریه این پسر کوچولومون
@عمه مرضیه جون@
30 آبان 91 16:42
زود باش بابا مهدی عکس نی نی رو بذار دیگه