محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

محمد طاها خوشبوترین گل دنیا

بدون عنوان

1391/6/23 18:47
167 بازدید
اشتراک گذاری

 

تغذیه مادر در سه ماهه سوم  بارداری


تغذیه مادر در سه ماهه سوم بارداری

دارم چربی ذخيره می کنم تا مرا بعد از تولد در برابر سرما محافظت کند. الان 5/1 کيلوگرم وزن دارم. چشم ها و ريه هايم تکامل يافته اند و ناخن های انگشتانم دارند خودشان را نشان ميدهند.
من حالا می توانم به طرف پايين بچرخم.
وزنم به سرعت دارد زياد می شه حالا 3/2 کيلوگرم وزن دارم. مواد غذايی انرژی زا مثل نان، برنج و روغن که می خوری من بهتر وزن می گيرم.
ميوه ها هم سرشار از ويتامين هستند و وقتی می خوری من بهتر رشد می کنم و مقاوم تر می شوم. استخوان انگشت ها و پنجه هايم محکم تر شده اند در حالی که دندان هايم هنوزبه تکامل خود ادامه می دهند. هنوز هم احتياج دارم که روزی 4 ليوان شير بخوری ضمنا مشغول ذخيره کردن آهن در کبدم هستم.
اين کار مرا از کم خونی نجات می دهد.
اين کار مرا با خوردن گوشت و يا جانشين های آن، قرص آهن، سبزی های سبز و نان سبوس دار تامين کن. من حالا مزه ها را هم تشخيص می دهم.
رفلکس هم دارم و رفتارهايم نيز مشخص شده است.
روز بزرگی در پيش است. بنابر اين بايد غذای بيشتری به من برسد. همه اعضاء بدنم، ريه ها، اعضاء جنسی و به خصوص مغزم تقريبا کامل شده اند.
دارم خودم را زيبا می کنم. چين ها و قرمزی پوستم کمتر شده اند. هنوز هم دارم وزن می گيرم تا به کلی چين های پوستم را از بين ببرم بنابراين غذاهای انرژی زا، آهن دار و ميوه، يادت نرود. وزن من موقع تولد حدود 7/2 تا 5/3 کيلوگرم خواهد بود.
مامانی جونم، مراقب باش، من به زودی میام.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

@عمه مرضیه جون@
13 مهر 91 16:26
سلااااااااااااااام عسیس عمه.
قلفونت برم که دیگه چیزی نمونده تا روی ماهت رو ببینم.البته نه مستقیم چون من نمیتونم بیام.
مامانی و بابائی عکسهای نی نی رو زود به زود بذارین تا منمببینمش گل پسری رو.
انشااله که هر دو تون سالم و سلامت باشین


سلام عمه جونی,قبول نیست باید بیای منو ببینی وگرنه گریه میکنم.