محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

محمد طاها خوشبوترین گل دنیا

مامان جون بابا جون من اومدم

1391/8/30 18:27
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تمام نی نی وبلاگی های عزیز.

بعد از 9 ماه پسر گلمون امروز صبح 30 آبان نود و یک ساعت 5:30 دقیقه اومد و زندگیمون رو روشن تر کرد از خوشحالی نمیدونیم چی بگیم ایشالا همه مادران باردار هم به زودی فارغ بشن و روی ماه بچه خوشگلشون رو ببینن. طاها جونم به همه سلام میکنه قلبمیگه منتظر عکسام باشید نیشخندفعلا نتونستیم عکسش رو بذاریم اما تو اولین فرصت این کار رو میکنیم .بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حسام کوچولو
30 آبان 91 18:29
lمبارکه انشالله اینم هدیه من و حسام کوچولو:


مرسی مامان حسام .طاها جون هم از شما و حسام جون تشکر میکنه از هدیه ای که براش فرستادید کلی ازتون تشکر میکنه
عمــــــــــ❤ـــــــــــه مهتــــــــ❤ـــــــــاب
30 آبان 91 18:53
جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغغغغغغغغغغغغغ قلفونت بره عمــــــــــــــــــــــــــه خوش اومدی عزیز دلم مامانی خسته نباشی خانومی مامانی بابایی عکساشو بذارین خووووووووووووو دلـــــــــــممممم غشیــــــــــــــــــــــد
عمه مرضیه جون
1 آذر 91 1:04
خوش اومدی.قدمت به این دنیا مبارک باشه.چشم و دل مامانی و بابایی روشن


ملسی عمه جونم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
عمه نرگس
8 دی 91 11:47
قدمش مبارک. من دورادور جویای احوالت از مرضیه بودم. انشالله زیر سای پدر مادر بزرگ شه. روی ماهشو ببوی هزااااااااارتا