محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

محمد طاها خوشبوترین گل دنیا

نظرات (6)

سیب کوچولو
1 خرداد 92 18:31
ماشا... خدا حفظش کنه .بخورم لپلپشووووووووووووووو
عمــــــــ❤ـــــــــه مهتـــــ❤ــــــاب
2 خرداد 92 11:30
وای خدااااااااااااااااا فدای اون لبخند شیرینت بشم عزیز عمــــــــــــــه دلم یهویی واسه بغل کردن و بوسیدنت تنگ شد
عمــــــــ❤ـــــــــه مهتـــــ❤ــــــاب
2 خرداد 92 20:13
ای که شبنم عشقت زیباترین شبنمی بود که بر روی گلبرگ های قلبم نشست ، بدان: "تا وقتی شقایق هست دوستت دارم" بابا مهدی روزت مبارک
رضوان
5 خرداد 92 0:30
شتل. نازاری که کپلی ،بونیش وا گلو .
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
8 خرداد 92 17:20
هر حادثه اے کہ حادثہ نیست ، حادثہ یعنـے آمـــدלּ " تـ ـ ـ ـ ـو" ❤
عمو جونت
10 خرداد 92 11:37
سلام خوشمل عمو دلم برات یه ذره شده الان که دارم اینو برات می نویسم یلدا تو بغلمه هی داره لنگ لقد میکنه مین دلمو دراورد خوشحالم که روز به روز داری بزرگتر میشی روزشماری میکنم که زودتر ببینمت تو همین روزا میام پیشت به زودی