محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

محمد طاها خوشبوترین گل دنیا

تولد محمد طاها با تم میکی موس

1392/9/17 19:18
11,308 بازدید
اشتراک گذاری

   پسر گلم الهی صد ساله بشی ,جشن تولد یک سالگیت رو به دلایل خاصی مجبور شدیم زودتر از موعد بگیریم البته چون مصادف شد با ماه محرم یه جشن

ساده و بی صر و صدا برات گرفتیم ,عمه ها و خاله هم از مسافت دور فقط به خاطر گل پسر ما مجبور شدن یه روزه بیان و برگردن ,دست همشون درد نکنه

انشاءا.. بتونبم محبت هاشون رو جبران کنیم،فقط حیف شد که عمه مهتاب اینا نتونستن بیان جاشون خیلی خالی بود

بریم سراغ عکسای تولدتشویق

 28 آبان 1392

بدو بیا دنبالم.....

 این میکی موس قشنگ رو عمه مرضیه جون با خمیر چینی درست کرده ,در واقع هدیه ثنا و ثمین به طاها بود,خیلی ناز بود ,عمه جون ممنون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

عمــــــــ❤ـــــــــه مهتـــــ❤ــــــاب
27 آبان 92 2:55
تولـــــــــدت مبارررررررررررکـــــــــــــــــــــــ ایشالا تولد صدو بیست سالگیت عزیز دل عمه دست مامان و بابا بی بلا باریکلا چه تولد خوشگلی برات گرفتن
مامانی و بابا مهدی
پاسخ
منون عمه جون جاتون خیلی خیلی خالی بود
عمو محسن از شیراز
28 آبان 92 0:20
سلام آقا طاها: من هم به نوبه خودم تولدتو تبریک عرض میکنم هر چند دیر شده ولی انشاءاله که ببخشید و همیشه سالم و سلامت باشید و مایه خوشحالی پدر و مادر و همه خانواده تان که در این وبلاگ ارادت خودشان را ابراز داشتند باشید .هدیه من هم یک صلوات برای سلامتیتونه .ناقابله . معلم برای سفید بودن دفتر نقاشیم تنبیه ام کرد و همه به من خندیدند.اما من همان خدایی را کشیدم بودم که همه میگفتند دیدنی نیست . من هم تورا به همون خدا میسپارم .به امید دیدار
مامانی و بابا مهدی
پاسخ
سلام ممنون عمو جون لطف کردین به ما سر زدین
راضیه
28 آبان 92 8:51
سلاااااااااااااام تولدددددددددددددت مباررررررررررررررک الهی صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی
مامانی و بابا مهدی
پاسخ
سلام ممنون آجی جون
مامانی درسا
30 آبان 92 1:08
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انسالله دستان نیرومند و مهربون خداوند نگه دارت باشه
مامانی و بابا مهدی
پاسخ
سلام ممنون عزیزم کوچولو رو ببوس
مینا
30 آبان 92 10:20
تولدت مبارک خوشمل
مامانی و بابا مهدی
پاسخ
میسی خاله جونی
مامی ارمیا
30 آبان 92 12:31
تولدت مبارک عزیزم....
مامانی و بابا مهدی
پاسخ
سلام ممنون خاله جونی
هدیه گلی
30 آبان 92 21:06
سلام عزیزم . تولد محمد طاها جون مبارک . ایشاله 100 ساله بشه زیر سایتون .مامانی خصوصی
مامانی و بابا مهدی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم نظر لطفتونه
مامان امیرحسین
4 آذر 92 15:36
تولدت مبارک اقا کوچولو. ببخشید من بی اجازه اومدم .تو وبلاگ یلدا جون دیدم اینجا تولد بوده گفتم بیام تبریک بگم. بوس برای گلپسر
مامانی و بابا مهدی
پاسخ
سلام ممنون خاله جونی ,بازم به ما سر بزنین خوشحال میشیم
حورا
10 آذر 92 21:49
گیلی لی لی لی لی تولدت پس پس مبارک
مامان مهساجون و معین جون
13 آذر 92 1:45
گل پسری تولدت مبارک
مامانی و بابا مهدی
پاسخ
خیلی ممنون
راضیه
29 آذر 92 15:37
سلام آجی این وبلاگ مربوط به منو 5تا از دوستامه(نگین+مژده+غزل+پرنیان+متین) که قراره خاطرات دانشجوییمون رو توش به ثبت برسونیم... لطفا ما رو به اسم ما6تا لینک کنید...
عمــــــــ❤ـــــــــه مهتـــــ❤ــــــاب
29 آذر 92 19:15
عمرتون صد شب یلدا دلتون قدر یه دنیا توی این شبهای سرما یادتون همیشه با ما دل خوش باشه نصیبت غم بمونه واسه فردا
مامانی و بابا مهدی
پاسخ
ممنون عمه جونم
سیما
7 دی 92 12:49
الان از یلدا هم گذشته!تولد و توک چله یه جا با هم مبارک مامان پاندا کپلی(ماشالا) ,زود زود وبشو آپ کن!
مامانی و بابا مهدی
پاسخ
[سلام آجی جون ممنون که به ما سر زدین ]