محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

محمد طاها خوشبوترین گل دنیا

برای طاها نوشت

1392/7/17 11:45
363 بازدید
اشتراک گذاری

زمان میگذرد..

زودتر از آنچه که فکرش را میکردم..

زودتر از آنکه بتوانم خاطرات نوزادی ات را آرام آرام مزه کنم

زودتر از آنکه حتی فرصت کنم از عطر نوزادی ات سیراب شوم

دلم برای همه ی آن روزها تنگ است و میدانم فردا هم دلم برای امروز می تپد

و امروز باور کردم گذر فوق سریع زمان را....

کودک امروز من ...مرد روزهای آینده ام...

               قلب و جانم از آن توستقلبقلبقلب

                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار
18 مهر 92 3:35
قالب وبلاگ سفارشی . http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
24 مهر 92 0:04
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک


سلام عید شما هم مبارک.