محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

محمد طاها خوشبوترین گل دنیا

شعری زیبا از زبان کودک (تقدیم به همه ی پدر و مادرهای مهربون)

1392/7/17 10:38
292 بازدید
اشتراک گذاری

اي پدر " اى مادر

من به رفتا شما مينگرم

ديده ام ناظر اعمال شماست

بهر من خوب و بد از كار شما مفهوم است

عمل وكار شما الگوي رفتار من است

نه چنان مي شوم آخر كه شما ميخواهيد

وضع من بسته به رفتار شما ست

 

اى پدر " اى مادر

من در آيينه ي سيماي شما

آن چه اندر دلتان مي گذرد مي خوانم

بهتر آن است كه صادق باشيد

 

 

اى پدر " اى مادر

اشتباهي اگر از من سر زد

كاه را كه مكنيد

نخ مو را مناميد طناب

من هم انسانم و لغزش دارم

با زبان خوش خود ذهن من آگاه كنيد

تا كه ديگر نكنم كار خطا را تكرار

 

 

اى پدر " اى مادر

بينتان همدلي ار باشد و مهر

من چو گل در برتان شادابم

مگذاريد كه الفت ز ميان برخيزد

من پريشان شوم و آشفته

نقض پيمان مكنيد

كه خدا بين شما عهد مودت بسته است

 

اى پدر " اى مادر

با كسي هيچ قياسم مكنيد

نقش من با دگران يكسان نيست

تا نگيرد دل من رنگ و ريا

وضع من وضعيت آنان نيست

در جهان من تك بي همتايم

 

 

اى پدر " اى مادر

احتياجم همه پوشاك و غذا تنها نيست

من به امنيت خاطر چو غذا محتاجم

 

 

 

اى پدر " اى مادر

احتياجم همه پوشاك و غذا تنها نيست

من به امنيت خاطر چو غذا محتاجم

من محبت زشما مي خواهم

دل پاك من ا ز عاطفه لبريز كنيد

دوستتان دارم و دوستم باشيد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)