محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

محمد طاها خوشبوترین گل دنیا

نه ماهگی طاها

1392/6/18 18:30
395 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامان این روزا وارد ماه دهم زندگیت شدی ,شیطنت هات زیادتر شده ,دیگه خوب چهار دست و پا راه میری و حتی میتونی دست از دیوار بگیری و بلند بشی,الهی مامان فدات بشه که همه ی مراحل رشدت دقیقا به موقع است نه زودتر نه دیرتر.

دیروز اومدم با کلی ذوق عکسای خوشگلت رو بزارم یادم افتاد که کابل دوربین رو خونه خاله مریم جا گذاشتیم.دوربین رو آوردم که ازت عکس بگیرم مثل همیشه دستای کوچولوتو به طرفش دراز کردی که ازم بگیریش و باهاش بازی کنی منم بهت دادمش تو هم نامردی نکردی و زدی خرابش کردی ,نمیدونم تو یه لحظه چکارش کردی که از کار افتاد,خلاصه اینم از خراب کاری های این روزات البته به قول بابا مهدی بیشتر خراب کاری مامان بود که دوربین رو داد دستت,ولی اشکال نداره جونم فدای سر هر دومون.

اگه تونستم عکسایی که با گوشی ازت انداختم میزارم اگه هم نشد که همه ی عکساتو بعدا که دوربین درست شد میزارم.

راستی دندونات شده چهار دونه,ولی هنوز آش دندونی برات درست نکردیم آخه قراره مادر جون برات درست کنه که فعلا رفته خونه خاله مریم قم ,البته همه ی وسایلش رو قبل رفتنش برات آماده کرده بود ولی چون من سر کار بودم  وقت نشد درست کنه موند تا برگرده .

پسر قشنگم بعد مدت ها دیروز موفق شدیم با بابایی ببریمت آتلیه و ازت عکس بگیریم ,سعی میکنم حالا که خودم وقت ندارم ازت عکس بگیرم و سایتت رو به روز کنم هر چند وقت ببرمت آتلیه تا وقتی انشاله بزرگ شدی کلی عکسای قشنگ از همه ی مراحل زندگیت داشته باشی.

این روزا مامان خیلی خسته است و کسر خواب داره آخه هر روز که میره سر کار مجبوره تو رو ببره خونه مادر بزرگ ها وقتی هم که بر میگرده باید مواظب تو باشه و استراحت نکنه,البته برای یه مادر بزرگ ترین لذت دنیا در کنار بچه بودنشه و منم گله ای ندارم ,حالا دیگه به جای خواب لبخند شیرین توست که خستگی رو از تنم در میاره..

 

اینم عکسای پسرم با موتورش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

@عمه مرضیه جون@
7 شهریور 92 14:28
سلاااااااامعسیس عمه و سلااااام داداشی و سلاااااام زنداداشیدلم خیلی براتون تنگولیده.
مبارکت باشه دندونات
من عکس میخام یاالا.


سلام عمه جونی باشه در اسرع وقت میزاریم
sara
7 شهریور 92 23:01
تولدت مبارک طاها جونننننننننننننن. فوت کن نفس خاله.
ببخشید با تاخیر اومدم


ممنون خاله جونی ولی تولد من نبود مال مامانم بود