محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

محمد طاها خوشبوترین گل دنیا

بدون عنوان

1391/5/25 16:56
187 بازدید
اشتراک گذاری

                                                   سلام ما اومدیم

امروز پسمل گلم ٦ ماهه که تو شمک مامانشه ,به امید خدا فردا وارد ٧ ماه میشه,امیدوارم این چند ماه هم به سلامتی بگذره.

پسرم این روزا بیشتر تکون میخوری شمک مامانی رو سوراخ کردی فقط یه توپ کم داری البته در کل نسبت به بقیه نی نی ها آروم تری آخه تا چند روز پیش روزی یه بار هم به زور تکون میخوردی .

http://niniweblog.com/images/smilies/other/other3/other3%20(26).gifاگه بدونی چقدر دلم برات تنگ شده دوست دارم زودتر برم سونوگرافی تا دوباره ببینمت.

خوش به حال همه ی مامانی هایی که با بچه های تو شکمشون توی خونه استراحت میکنن ولی من و پسرم مجبوریم توی این گرمای تابستون بریم سر کار آخنمیدونین چقدر سخت میگذره بعضی وقت ها گریه ام میگیره امیدوارم پسرم بعداً قدر مامانش رو بدونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

رضوان(خواهر دختر عمه بابایی)
25 مرداد 91 21:36
راستی یادم رفت تو کامنت قبلی اسمم رو بگم
عمه مهتــ♥ـــاب
27 مرداد 91 9:12
نی نی عمه هم وارد 6 ماه شد هوووورااااا
مامانی داره میگذره هر چند خیلی کنده اما خب سختیهاش هم شیرینه
ایشالا به سلامتی و وقت خودش بدنیا بیاد
خوش به حالت زودتر میبینیش من باید یــــــــــــــــــــه ماه بعدش هم صبر کنم

سلام عمه جونی نی نی شما هم ایشالا به سلامتی به دنیا میاد دیگه زودتری اسم دخمل عمه ی نازم رو بذار میخوام باش بازی کنم
راضیه(دختر عمو)
27 مرداد 91 22:05
سلام
ایشاالله که طاهاجون به سلامتی به دنیا میاد و کلی شیطونی می کنه و شما لذت می برید.
باور کنید منم خیلی منتظرم روی ماهشو ببینم
راستی میدونستید پسمل گلتون تو ماه تولد من به دنیا میاد؟؟!!
مزاحم نشم...
فعلا

سلام ممنون عزیزم پس دیگه خیالم راحته که پسرم خوش اخلاق میشه مثل همه ی متولدین ابان ماه.
باران قلنبه
15 شهریور 91 19:26
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی.
یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا







سلام عزیزم ممنون که نظر دادین سعی میکنم بیام و به دختر کوچولوتون رای بدم
عمه نرگس
8 دی 91 11:43
معصومه جونم حتما قدرتو میدونه و دست مهربونتو میبوسه
کیــــــــانا
28 اردیبهشت 92 17:02
تک تک پست هاتون رو خوندم، واسه محمد طاهای عزیز ارزوی سلامتی دارم. :]