محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

محمد طاها خوشبوترین گل دنیا

بدون عنوان

1391/11/27 0:10
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان خوب نی نی وبلاگی مخصوصا عمه ها

بالاخره من و بابای طاها جون موفق شدیم بیایم و اولین مطلب رو بنویسیم ,پسمل گلم اول میخوام ازت

معذرت بخوام بابت اینکه مامانی انشاء خوبی نداره البته به قول بابات املاش هم افتضاحه,بابایی هم که قربونش برم نه حوصله این کار رو داره نه وقتش رو خلاصه از همین اول از طاها کوچولو و همه ی دوستانی که به این سایت سر میزنن عذرخواهی میکنم.الان که دارم این مطلب رو مینویسم بابایی همش میگه رو شکم نخواب ولی من خیلی خسته شدم دوست دارم پسمل گلم زودتری به دنیا بیاد تا بتونم روی شکم بخوابم وای که چقدر کیف میده ,بابا میگه دمر خوابیدن کیف داره ؟واسه من که دارهلبخند

امیدوارم زودتر این روزای انتظار تموم بشه بتونم صورت ماهت رو ببینم ,بابایی هم حسابی حوصله اش سر رفته هر روز ازم می پرسه محمد طاها چند روز دیگه دنیا میاد ,از اینکه میگم محمد طاها تعجب نکنید راستش من و بابایی هنوز به توافق نرسیدیم من میگم طاها خالی ولی اون میگه محمد طاها ,حالا زیاد فرقی نداره در هر دو صورت من پسمل گلم رو طاها صدا میکنم.

از خداوند ارحم الراحمین میخوام که پسمل من و همه ی نی نی هایی که توی راهن به سلامتی به دنیا بیان

خدایی که به من نعمت بزرگی عطا کردی طاها رو به دست خودت می سپارم همیشه مواظبش باش البته میدونم که لازم به گفتن نیست و تو اینقدر بزرگی که مواظب همه ی بندگانت هستی ولی میخوام که خیلی خیلی مواظب پسر ما و همه ی کوچولوهای دیگه باشی.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرزوی من
25 مرداد 91 4:40
میدونی شیرینی انتظار به چیه ... به این که قراره نتیجه بده
منم از خدا قبول کنه آرزو میکنم برات سالم و تن درست به دنیا بیاد و صالح بزرگ بشه

یادمان باشد بعضی هایمان شانس گفتن کلماتی را داریم که برخی دیگر حسرتش را،

کلماتی مثل : بابا، مامان، پدربزرگ …
بیایید افسوس ساز نباشیم ... از دست کاشها کاری بر نخواهد آمد ...




ممنون عزیزم امیدوارم هر آرزویی داری به زودی براورده بشه.
رضوان(خواهر دختر عمه بابایی)
25 مرداد 91 21:33
معصومه جون عزیزم مبارکتون باشه ...ایشالا به سلامتی زایمان کنی وخودتو پسر نازنینت سلامت باشین.
میخواستم چراغ اولو من روشن کنم ولی انگار زودتر روشنش کردن
برای یه مادر پرستار فداکار وپسر دوست داشتنی توی راهش


ممنون دختر عمه ی مهربون ایشالا همیشه توزندگیت موفق و سرافراز باشی.
عمه مهتــ♥ـــاب
27 مرداد 91 9:17
ای جوووونـــــــــــــــــــــــم
سلام مامانی سلام بابایی و سلااااااااااااام طه جونم ناناس عمــــــــــــــــــــه بخولم اون لپاتو جیگملـــــــــم ایشالا که تنتون سالم باشه و همیشه خوش باشین جیگیلیهای من


سلام عمه جونم بعد یه ماه تونستم جواب بدم
دیگه زودتری برای دخمل عمه ی نازم اسم بزار تا من صداش کنم.